بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عکس العمل فتح الله زاده به اعتراض هواداران استقلال : این همه فرهاد فرهاد نکنید !

صدای اعتراض به سکوهای دیگر هم کشیده شد که بائو را تشویق می کردند. آنها با اعتراض به قلعه نویی فریاد می زدند: «بائو باید چیکار می کردکه بازی کنه؟ پاس گل داده، گل هم زده. برای چی سیاوش اکبرپور باید بازی کنه؟»اما مهمترین اتفاق سکوها وقت های تلف شده بازی بود. سکوهای روبرو شروع به تشویق فرهاد مجیدی کردند. ابتدا عده ای با تشویق قلعه نویی قصد داشتند شعار فرهاد مجیدی را خاموش کنند. آنها تا حدودی موفق شدند ولی وقتی سوت پایان بازی زده شد به یکباره همه هوادارانی که روی سکوهای روبرو نشسته بودند شروع به تشویق فرهاد مجیدی کردند.

آنها وقتی دیدند قلعه نویی می خواهد از تونل روبروی جایگاه عبور کند یک صدا فرهاد مجیدی را تشویق کردند که اعتراض خودشان را به سرمربی استقلال برسانند. قلعه نویی هم سعی می کرد با صحبت کردن با یکی از دستیارانش نسبت به اعتراض هواداران استقلال خودش را بی تفاوت نشان دهد.بازیکنان هم با سر پایین یکی یکی از تونل رد شدند. هواداران مجیدی دست بردار نبودندو به سمت تونلی رفتند که اتوبوس استقلالی ها در آن قرار داشت. با اینکه حدود یک ساعت از بازی گذشته بود 50 نفر بیرون ورزشگاه منتظر اتوبوس حامل بازیکنان استقلال بودند.

وقتی صالح آخرین نفر وارد اتوبوس شد، اتوبوس حرکت کرد و وقتی از تونل خارج شد، هواداران مجیدی شروع به تشویق کاپیتان محبوبشان کردند. البته چند نفر هم از طرفداران قلعه نویی سعی می کردند کار فصل قبل مجیدی را به رخ هواداران مجیدی بکشانند که چرا فصل قبل استقلال را نیم فصل دوم رها کرد.

فتح الله زاده: مجیدی چرا پارسال ما را گذاشت و رفتهواداران استقلال بعد از پایان بازی با رفتن به سمت فتح الله زاده که در جایگاه VIP حضور داشت اعتراض خودشان را به او رساندند. مکالمه هایی بین چندهوادار و فتح الله زاده یکی از اتفاقاتی بود که در ورزشگاه اتفاق افتاد.

یک هوادار عصبانی به سمت فتح الله زاده رفت و به او گفت: «حاج آقا چرا استقلال اینجوری بازی می کنه؟» فتح الله زاده با خنده جواب داد: «استقلال سوم جدول است و نباید اینطوری اعتراض کنید.»فتح الله زاده این را گفت و شروع به حرکت کرد ولی هوادار عصبانی جلوی او را گرفت و گفت: «به حرف من گوش بده و نرو!» فتح الله زاده هم گفت: «من گوش دادم دیگه.» ولی هوادار سمج او را نگه داشت و گفت: «تو می گی ما سوم هستیم ولی با چه بازیکنانی سوم هستیم؟ ما با این بازیکنانی که داریم سومیم ولی سایپا اوله. چند میلیارد هزینه تیم شده؟ ما با هزار و یک فشار می آییم استادیوم و باید این بازی را ببینیم. مگه دهه 60 است که مدافع بره حمله؟ بازی با پرسپولیس هم ما همین کارو کردیم.»

فتح الله زاده در جواب آن هوادار گفت: «ببین، حنیف قبلا فوروارد بوده.» آن هوادار هم جواب داد «یک پاس پشت 18 به او دادند و نتوانست کنترل کنه. این مهاجمه؟» فتح الله زاده دوباره گفت: «مگه مهاجمان ما تونستند خوب کار کنند؟»هوادار عصبانی هم گفت: «مگه امین منوچهری رو ما نداریم؟ چرا به او بازی نداد؟» یک هوادار دیگر هم به مدیرعامل استقلال گفت: «چرا نذاشتید فرهاد برگرده به استقلال؟ اون می خواست با پیراهن تیم خودش خداحافظی کنه.» فتح الله زاده وقتی این را شنید گفت: «فرهاد، فرهاد می کنید، پس پارسال چرا مارو گذاشت و رفت؟»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 7 / 1391برچسب:انتقادات,هواداران,استقلال,بازیکنان فوتبال,فرهاد مجیدی,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com